Nötta.

Jag skickade ju äntligen mail till mina lärare igår. Tre stycken, och två hade svarat idag. Men den ena sa, jag har minsann inte haft ngn uppgift i delkurs ett, måste vara något annat du menar. Och JA. Jag hade skrivit fel kurskod, så det var till en helt annan kurs. Konstigt då. Och då såg jag att jag hade skrivit samma till den andra som svarat också, men han verkade fatta iaf. Jag ska bara göra samma uppgift=) Det är skönt, för jag trodde att jag skulle få göra extra. Kanske de andra säger att jag ska göra extra saker, men en mindre e skönt. Så idag ska jag plugga inför redovisningen imorgon först och främst, och blir det tid över sen, så jobbar jag antingen med den uppgiften jag inte fått inlämnat denna delkursen eller den förra. Usch vad detta inlägget blev rörigt. Men jag vet vad jag menar iaf, huvudsaken.

Usch och fy vad jag har mycket att göra. Tur att jag inte ska festa i helgen, jag behöver all tid jag kan få. Och varför i helsike sitter jag då här och skriver??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0