Orkeslös.

Jag känner mig väldigt så orkeslös just nu. Dagarna bara flyter och det enda jag tänker på hela dagen lång är att jag vill sova. Imorgon kan jag iaf sova lite längre, har ingen skola då. Måste plugga en massa men jag kan ju iaf sova till nio eller något.

Ja, plugga en massa. Jag har äntligen mailat mina lärare vad jag ska göra för att få godkänt på förra kursen, sen blir det till att råplugga tills jag är ikapp. Jag kan inte dra ut på det mer. Delkurs tre startar nästa vecka, innan man vet ordet av så är terminen slut. Jag måste få godkänt nu så att jag inte sabbar csn. Så imorgon blir det plugg. På torsdag har vi vårt slutseminarium, grupparbete som tur är. På fredag har jag blivit frågad om jobb, så jag jobbar mellan åtta och två. Gött! Nu är jag nästan uppe i en tusenlapp i lön ju=) Jag har sagt nu att allt jag får in i lön åker in på sparkontot och rörs inte överhuvudtaget. Jag ska ju försöka spara mer men det är lite rörligt. Så känns bra att få jobbat. På fredag blir det förmodligen bio med James och kanske några till. Ja, vi ska ju vara vänner så då kan man göra sånt! Kommer nog kännas konstigt men ska bli skoj! Inget festande blir det denna helgen, jag ska ägna mig åt mitt studerande. Hemtenta ska in nästa onsdag så det är det jag främst kommer att syssla med. Ska faktiskt försöka sätta mig och läsa lite ikväll, men det känns som att jag kommer att däcka istället. Jaja, märker vi=P Micke vill sätta upp tv'n idag så det blir det jag sysslar med först.

Usch, jäkla trötthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0