Pluggkväll.

Bara för att man haft annat på hjärnan och svårt att koncentrera sig så har jag inte fått skrivit klart tentan. Så nu måste jag ta en pluggkväll och få klart det här. Har ca 500 ord kvar, så bör gå ganska snabbt. Jag ska minsjäl lämna in denna tentan! Ska inte hamna efter med mer nu. Så e det bara.

Imorgon blir det fika med Emma. Eller vi ska äta hamburgare=) Hennes idé ;) Men inte mig emot hehe. Sen händer det inte mycket mer, kommer nog sova en timme när jag kommer hem! Har druckit kaffe ikväll så kommer nog inte att kunna somna sen....tror att jag blir färdig till elva iaf. Så om inte annat kan jag åtminstone ligga och vila, lyssna på lite musik kanske. Så mycket det gör för ens själ alltså, jag har saknat det. Kunna ha hög musik och slappna av. Usch, jag får nog se till att bli färdig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0