Så typiskt.

Nu blev jag precis bjuden på sexparty. Jag vill så gärna gå men jag vet fortfarande inte om jag har lust till att hitta på ngt. Störigt är det ju också, jag och J blev ovänner innan jag hann få leksaken han beställde till mig =) Så egentligen skulle man ju vilja dit. Det blir så stressigt dessutom, är inte hos mamma förrän fyra och sen måste jag åka senast fem igen. Hinner ju inte göra mig färdig eller ngt, duscha och sånt. Får väl tänka på det.

Apropå det så hörde sig ragget från förra helgen av sig idag, han tyckte det var synd att jag inte skulle ut imorgon så att vi kan stöta på varandra. Så han skulle komma på en anledning för mig att befinna mig i Malmö hehe. Shit alltså, för att vara så hemsk så är det konstigt att man har tre olika killar runt om sig. Ja, skryt, men vad gör väl det ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0