Simkortet.

Idag kom mitt sim-kort! Mitt nummer blir inte överfört förrän på fredag men jag har ett tillfälligt nummer så jag kan ändå leka med telefonen ;) Är jättenöjd än så länge=) Lite slö är den i menyn men jag är inte så avancerad så jag nöjer mig med det. Kameran är jättebra dessutom=)

Annars rullar det väl på. Förkyld och lever i kyla höll jag på att säga. Det e cirkulationspumpen som inte fungerar, och den tillfälliga lösningen vill inte komma igång. Jag har 16 grader på mitt rum men jag ska ju bara sova så det gör inte så mycket. Imorgon är jag ledig och ska försöka läsa lite. Mår ju inte så bra så får göra mitt bästa.

Näe, jag pallar faktiskt inte skriva mer. Kryss i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0