Skola.

Då var det föreläsning idag. Jag vill verkligen inte, men jag har inte varit där på en vecka nu, så jag måste åka dit. Idag stämmer bussarna också så får ju passa på. På fredag gör de inte det. Tanken är att jag ska hämta min cykel imorgon hos James, om jag nu vågar. Är skiträdd att han ska komma ut just då, och då är jag ensam med honom. Med tanke på att han försökte hota mig igen igår så har jag anledning att vara rädd för honom. Eller hota och hota, han ville skrämma mig.

Nu har jag iaf världens chans att komma ifatt med skolan, koncentrera mig på den och få i ordning på mitt liv. Jag satte mig i kö på Helsingborgshem igår dessutom, i förberedande syfte. Jag vill flytta dit sen, helst till Dalhem. Ja, James bor där men han bor nog inte kvar när jag väl flyttar dit. Och det är ju inte som att vi ska umgås ändå, så vi ska väl kunna dela på samma område. Genom att bo här hos syrran kommer jag att kunna spara massor av pengar så att jag har ett sparkapital när jag flyttar, vilket blir tidigast i höst. Denna gången ska jag göra på rätt sätt. Hade ju sparkapital förra gången med, men det slösade jag upp =P. Nu har jag bråttom med att ta min examen och fixa min egen lägenhet. Men får ha tålamod....Shit jag kommer vara helt rik när jag börjar jobba=)

Men då måste jag gå på mina föreläsningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0