Solen.

Det verkar faktiskt som att solen börjar leta sig fram lite grann. Så vad ska Marie göra då? Jo! Sätta sig i solen i en kvart=) Jag tror min själ behöver det lite grann. Har segsovit hela förmiddagen. Varje gång jag var på väg att somna om skällde en hund eller ngt. Men jag lyckades somna tillslut. Vet inte hur länge jag sov, men jag hann drömma en mardröm om en platt haj som lyckdes bita mig lite i fingret när vi försökte locka fram den. Den var lite av ett mysterium, jagade bara vissa, och gärna hundar, och killen jag var med som hjälpte mig att hitta den försvann alltid när hajen härjade..hmmm...började misstänka att det var han som var boven och precis när det började lösas upp och mitt liv var i stor fara och hajen jagade mig på land så vaknade jag. Det märkliga var ju att killen hade en hund..hmmmm.

Ja, drömmar. Vad ska man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0