Soooova.

Nej, nu ger jag upp. Rent bara sådär kan jag lämna in tentan nu, jag har skrivit 1300 ord. Men jag måste finslipa, lägga in lite mer källor och sen ska jag se om jag kan använda mig av någon artikel till, mest så det ser ut som jag faktiskt läst litteraturen=P Men jag kan inte fokusera på skärmen längre, så jag tänkte att jag går upp klockan sju imorgon bitti, så har jag ett par timmar att sitta. Jag får vara trött helt enkelt.

Jag kan faktiskt inte låta bli att fundera på vad som försigår i James huvud just nu. Vad han tänker på. Han måste vara riktigt arg på mig. Det är synd bara för när han har lugnat ner sig så kommer han kanske att ångra sig. Han kunde hanterat detta på ett annat sätt istället för att flippa ut så här. Ja, jag menar inte att han kommer att vilja umgås med mig igen och komma krypandes tillbaka eller ngt, det är inte det. Men hade det inte gått till så här hade vi ju ändå kunnat hålla kontakten om inte annat. Men men. Det känns så skönt bara att jag inte har samma känslor som för en månad sen, då hade jag inte mått bra nu. Sen dessutom, varför skulle jag vilja ha någon i mitt liv som vars hela existens går ut på att trycka ner andra? Som har något konstigt kontrollbehov, och som uppenbarligen inte mår bra i sig själv? Som är så bortskämd, att när det inte går som han vill, får han utbrott och kan inte kontrollera sig själv? Nej minsjäl. Det där kommer jag inte att sakna ett dugg. Pff, och så är det jag som har problem med humöret. Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0