Tentaskrivande och kärlekshistorier.

Jag är faktiskt lite imponerad. Hade en del ångest inför tentan, för jag har inte läst som jag borde och missat en del föreläsningar som kunde ha varit bra ha referera till. Men jag satte mig ner efter två koppar kaffe och har redan skrivit 126 ord! Och har bara använt mig av en artikel av 17 st, är inte färdig med den ens. Jag ska skriva 2 frågor, 750 ord ca på varje. Så det känns bra nu.

Jag och Annette drack lite vin igår. Vars två glas, och ja, min syster är lättpåverkad. Hon blev inte askalas, men det märktes på henne=) Och hon började prata om hennes första kärlek. Anledningen till det är lång, men det e 20 år sen de träffades i år. Iaf, nu när hon tänker på det i efterhand så var det en riktigt kärlekshistoria. Han var lite äldre än henne, och supersnygg, enligt henne då=P. Hängde med de coola i skolan och kunde dansa snyggt(de träffades på ett disco). De var tillsammans ett tag men så tog det slut och han var i Frankrike ett tag. Ett år senare så fick Annette ett brev, som var flera sidor långt, där han skrev hur mycket hon betydde för honom och sånt. Ett riktigt kärleksbrev, men inget om att de skulle bli tillsammans igen eller sånt. Så när han kom hem från Frankrike ringde hon honom och sen satte det igång igen. Sen var det småsaker, som att hon lade ner små vykort i hans väska när hon hjäpte honom att packa till lumpen och sånt. Sånt vill jag också ha=) Små kärleksmeddelanden och gester som får det att pirra i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0