Tjejkväll.

Jag och syrran hade lite tjejkväll ikväll=) Passar på när hennes man e ute och kör hehe. Jag fick inköpt ny fön idag, var en sån box med locktång och plattång. Provade locktången men passade inte mitt hår, men med plattången blev det riktigt bra! Precis så som jag ville ha det=) Så nu har jag hela outfiten klar tills imorgon hehe. Syrran var snäll och agerade frisör, sen provade vi att platta hennes hår också, hon har riktigt lockigt hår, inte vågigt som mitt. Men det blev bra det också! =)

Fick pratat lite med Patrik också på msn innan. Han ska kanske ut imorgon, så vi skulle höras, se om vi kanske träffas ute. Det var längesen! Senast var typ mitten av september. Hade varit skoj=) Men det återstår att se imorgon. Han är väldigt trevlig iaf.

Näe, nu ska jag sova, ska ju vara barnvakt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0