Trött.

Jag fick inte sovit något, för plötsligt fick jag hålla koll på Viktor. Det är ngt problem med pannan där ute så de försöker fixa det. Så nu sitter jag här och gäspar. Sjuk börjar jag bli också. Viktor som smittar mig =/

Blir nog snart att jag ska träffa Johan igen. Han frågade idag när vi ska festa ihop=) Han är egentligen ett riktigt kap. Han har eget företag, precis köpt lägenhet, går på kändisfester lite då och då och så reser han för jämnan. Och inte något av det skryter han om. Och riktigt intresserad av mig var han, men så träffade jag James istället och blev kär i honom så jag fick avbryta det med Johan. Ja, nu är vi vänner men man vet aldrig vad som händer om vi träffas igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0