Tvetydigt.

Hade jättetrevligt igårkväll. Men jag vet inte riktigt vad han vill, hur han agerade och vad hans faktiskt sa var olika saker. Så får se vad som händer, jag känner inte att jag bara måste träffa honom igen. Och ingenting hände heller, så egentligen så känns det mer som att vi är vänner än något annat. Men det känns okej det med =). Iaf så beslöt jag mig för att ta saker i egna händer och fråga killen från Emmas fest om vi inte skulle hitta på ngt bara han och jag. Vi ses ju på festen på lördag, men nu vill jag ha en dejt och se hur det går. Så det blir lite senare i veckan hehe. Jag vill inte hålla på och dryga ut det, nu har det ändå gått lite mer än två veckor sen festen liksom.

Annars så skolkar man idag. Dumma lärare som inte kan planera bättre. Dubbelbokningar har lett till att vi hade en föreläsning klockan tio idag och sen är nästa klockan 17. Korkat. Och väldigt jobbigt för en som bor en timme bort från skolan. Så jag tog sovmorgon idag och ska iväg sen. Ska först skriva klart min uppgift så att jag kan lämna in den när jag åker dit. Sen är jag helt färdig med delkurs två. Fick inte alls pluggat igår, tiden räckte inte till. Men jag är ledig tisdag och onsdag, då ska jag börja ta itu med de andra uppgifterna. Ska nog bli bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0